Jjjuubbubeeeellll

Wohooo i förrgår hade jag 20 besökare på min blogg hahahah rekord många ju ;) kanske inget om man tänker på alla som bloggar och får betalt bla ^^

Idag har jag som ni kanske redan vet varit och kollat mina så tuttisar haha och jag har INTE bröstcancer höhöhöh men ska komma tillbaka om 3 månader för att läkarn ska få ta lite på mig igen :D
Så nu när det inte var bröstcancer måste jag ringa vårdcentralen igen för att snacka om mina p-piller :S nått är galet eftersom jag har fått byta p-piller två gånger innan pga att jag fått ont i mina små myggbett ;)
hahaha ojojoj detta blev ju lite väl privat detta inlägget :D

nu vill jag titta på top modell kanada.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0