Jerry Springer

Hahaha snacka om ett galet program :D
Sitter här med Zandra och ser på alla feta äckliga tjejer och killar som ligger med allt möjligt folk haha en bruds bror friade precis till deras kusin HAHAHAH :D
wiieerdooo
^^
Idag har jag och frugan tagit våran andra spruta och fick även dosen för kolera skiten haha som skulle in i kylen direkt när vi kom hem haha men smart som jag är så kommer jag på detta under middagen vid 6 tiden ( vi åkte därifrån vid jaao, 9 på morgonen kanske haha )
Men den måste väl fortfarande fungera bra ändå va?
annars får jag väl kissa där bak i två veckor hahaha :D
sprutan gjorde inte alls ont denna gång haha men det var för att jag var aaalldeles avslappnad i armen sa hon haha..
Imorgon ska jag gå och skweesa ihop mina tuttar på mammografin haha och nej jag har inte bröstcancer hahaha förhoppningsvis haha det är mina p-piller som krånglar och Margareta på UM är störd och skickar mig till mammografi hahaha:D

hahaha ball brud på jerry springers ;)

På tal om sprutan haha idag var det första gången på fleeeera månader som jag inte kunnat ta ut typ 100 kr för att mina pengar är slut hahahah kuuul :D jag kännde mig fattig :(
Nej orkar jag inte skriva mer... Jag har iallafall gjort Tessan lite mer sysselsatt ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: FRUGAN!

HAHAHA aa de är bra :D everyday joss :D

2009-10-14 @ 19:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0