Idol-Fredag!!

Okej nu ska vi se här... NIKLAS ÅKTE UT !! HAHAHAHA Tilda nu kan du få honom;)
Men kan man vara så snygg som Eddie? Nästan stå trosa ju :D
Jag måste säga att jag fick väldigt trevligt sällskap från Jennifer, var typ 100 år sedan vi träffades.. så det var trevligt :)
dock behövde hon åka hem ganska tidigt eftersom bussarna inte går så länge och hon skulle upp och jobba vid 6 :o
Jag är fruktansvärt glad att jag inte är frukostvärdinna haha!
Efter att Jennifer drog så har jag inte gjort ett piss... ligger på precis samma ställe som när hon gick ^^
för nu är det freeeeeeedagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så idag får det bli ett sånt där tråkigt "idag har jag gjort bla bla" inlägg ^^
ska väl hitta på nått roligare nu... kanske testa vad jag ska ha på mig imorgon. Imorgon ska jag träffa Frida som jag har började snacka med på Lunarstorm för typ 5 årsedan haha och nu ska vi träffas ;) Spännande!!
Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0