Halloween

Sitter här och kan inte sova... så jag har typ 1000 tankar som snurrar i mitt huvud angående min halloween middag jag ska ha, och ni som är välkomna är bjudna.. så bjud inte med mer för jag tänker inte ha hela huset fult haha :) nu lät det kanskd lite drygt men ni förstår nog!
Nu är vi cirka 10 personer och jag tänkte laga mat men skulle nog behöva en liten peng från allihop och jag hoppas även att det är okej?
När ni kommer hade jag tänkt bjuda på en aperitif? ( fördrink, bål för er som inte vet) haha
sen tänkte jag ta mig lite hjälp av Jessica och laga en äckligt läskig måltid hahah
och efter det lite dessert ( efterrätt för er som inte förstår? :D )

sen köper jag även en massa godis och chirre m.m...
Är det okej om ni lägger en peng i min plånbok då? haha
På ett sätt vill jag att det ska vara halloween imorgon men samtidigt har jag så fruktansvärt långt kvar till en perfekt middag/kväll..
Vad ska man klä ut sig till?
Jag vill vara så fuuuuul.. .så gräsligt ful att folk knappt ska se att det är jag. Kanske ska klä ut mig till Karin höhöhöhö ;) nej men helt seriöst.. det känns som att spöke, häxa ,djävul, ängel, ja you name it är så fruktansvärt tråkigt.. jag vill komma med nått nytt :D
typ rulla in mig i dasspapper.. men det skulle ju inte hålla hela kvällen.. :S Fjortis kanske :P dem kan allt vara lite läskiga haha!

jaja tjöt tjöt på mig.. jag vet iallafall några som kommer äcklas av desserten hahah kuuul kuuul :D Tilda är en av dom! :D

Haha puss

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hahahah vill jag verkligen bidra med pengar till en efterrätt jag kommer äcklas av. Nä men klart vi kan hjälpa till att pröjsa :D Du skall ju inte behöva stå för hela kalaset själv. Blir nog perfa. Om jag får vara ledig vill säga.. Haha.

2009-10-24 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0