Godnatt

Här ligger jag alldeles ensam i min kalla säng... och lyssnar på musik från filmen "Allt för min syster"
Jag kan verkligen inte släppa den fruktansvärt grymma filmen. Tittade på trailern alldels nyss och börjar ju för guds skull nästan att gråta bara jag tänker på canverflickan. Vet inte vad hon som spelar henne heter men hon gjorde ju verkligen sitt jobb bra :)

Hittade en sjukt fin "Josefine" låt i filmen "Feels like home" med Edwina Hayes.
OM jag skulle gifta mig inom snar framtid skulle jag spela den på bröllopet. I filmen är den kopplad till sorg men själva texten är på ett bra sätt också haha :D lyssna på den så förstår ni..
Min syster vill gå på bio snart så jag ska nog allt få henne att se den med mig igen.. och ja det är värt dom pengarna... :D jag är helt besatt hahah dem kan inte tänka sig att släppa ut den på dvd nu med en gång?

Oj nu är klockan lite mycket kanske.. 02.53 haha tiden går lite väl fort ibland:)
nanna kudden kanske, Puss

GE MIG!! :D
GE MIG NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0