Godmorgon :)

Igår vart jag på Ullared med Kicki, Ulla och Anna som ni vet... det var trevligt men blev lite stressigt där i slutet eftersom vi skulle hem och fira Ulla.. och Anna skulle på spinning kl 17.30 så vi särade på oss och hämtade vårat pick och pack sen drog vi hem :)
Sen när vi kom hem stressade jag som en sparv för att hinna göra mig lite fräschare än Ullareds-ofräsch hahah.
Ap-trött var jag också... sov hela bilresan till ullared och kämpa som jag vet inte vad på hemresan haha.. på restaurangen var jag typ helt koma hahh sen när vi kom hem hit till Björn sommnade vi vid 12 haha så tidigt har jag inte sovit på typ 1 månad ^^ vaknade efter 12 timmars skönhetssömn, så nu är jag utvilad :D

nu ska jag eta min kream :D
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0