Frun min <3



Vad skulle min student vara om jag inte hade haft dig vid min sida?
Jag är så fruktansvärt glad att vi blev vänner... hade ju inte suttit fel om vi blivit det i typ 1:an haha men jag är nöjd med den tid jag fick under halv 2:an och heeeela 3:an. ;D för det var väl så?
Jag har iallafall bestämt mig för att det ska bli flera åååår till... och snart bär det av till thailand med dig också.. Hihi kul kul <3
You are the best wife for ever!

'

Och säg mig.. VAD hade Re3c varit utan oss? ;)


Haha äkta kärlek.. ser ni hur försiktig hon är med mig <3 hahaha

Nu får det räcka med bilder... det tar ju sån fruktansvärt lång tid...
Men jag kan säga er att det finns ett antal bilder jag vill ladda upp ;)
Nu ska jag lyssna på Westlife!
Kärlek till dig Therese!

;)


Puss



Kommentarer
Postat av: Frugan!

hahaha nemen oj :D fick du ett tessanflipp i huvvet! :D Ihh älskar dig med och är fruktansvärt glad att jag lärde känna dig med, hur mkt umgås man nu med de andra t.ex?! hahaha men vi kommer röja thailand på samma sett som vi röjde på kreta.. .nästan HAHA :D

Men vi syns ju ikväll gullet! <333333

btw; westlife äger ;)

2009-10-31 @ 14:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0