Design skit!

VAD FAN!! HUR JÄVLA SVÅRT KAN DET VARA ATT FÅ EN SNYGG DESIGN!! HAHA
Nu har jag suttit i typ 200 timmar för att försöka få hjälp med en design.. hittade www.designadinblogg.se 
där det står hur "enkelt" som helst! Jag förstår tydligen inte "hur enkelt som helst" och Andrea kan ju ta sig någonstanns haha Fashion är då inte lättast att jobba med..


Jag lyckade iallafall få fram små spöken på min design och det är framsteg för mig hahah, dock har jag ingen ork att göra klart det nu så det får vänta!

Puss

Kommentarer
Postat av: FRUGAN!

nej inga spöken är synliga hahaha

2009-10-28 @ 00:46:55
Postat av: Tilda

Det tog mig fan en halv dag att fixa med min. Men nu har jag pajat den så den är inte fin längre :(

2009-10-28 @ 09:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0