Chokladbollar

Min kära vän Zandra har bakat chokladbollar ikväll, men tråkig som jag är orkar jag inte ta mig ut i kylan och gå till henne.. framför allt inte att ta mig hem i kylan sen inatt haha!
Men herre jesus vad jag blev sugen på något som kan se så fruktansvärt opassande ut haha, dem ser ju ut som små harpluttar med typ vitt mögel... 
att något som ser så äckligt ut kan smaka så gott :D hahaha fast Zandra har säkert gjort med cocos och det är inte lika gott.

Jag är verkligen jätte sugen på någonting.. kanske för att jag är så hungrig då kan jag äta allt möjligt höhö ^^
Ska nog gå och rosta mig en macka med ost och skinka! Yammi!

Men ha en fortsatt bra kväll mina kära läsare.. ;);)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0