Blogg

Min blogg är tråkig :D
Jag vill ha en fin design men har iiiingen som helst aning om hur man gör?  Det är väl knappast som på Lunarstorm när man skulle ändra presentationen och kunnde sätt in massa ikoner :D hahah
sen vet jag heller inte hur jag vill ha min blogg...ska den vara söt.. eller stilren haha!
Nog om det.

Idag har jag ätit en liten men trevlig frulle med min vän Zandra, sedan kom även " själv inbjudne anna" också och med henne kom även Johannes... honom träffar man inte ofta!
vi satt mest och snackade blaja i typ 3 timmar.. allt från att min pappa ska köpa torrekullas vandrarhem och att vi ska renovera det..
Jag ska bli restaurangchef, med tilda som assistent.. sen ska Anna vara revisor och zandra fick äran att vara hovis/ servitris. Jessica ska vara kockerska vare sig hon vill eller inte.. sen ska Björn sköta golfbanan osv (trädgården mm.) Johannes skulle vara städerska/sjuksköterska, och Jeanette Roos och Gocke skulle vara fastighestskötare. Hahaha just det min syster ska även vara barnskötare.. hon får ha roliga timmen och sånt med dom små glinen.
Visst låter det som en lysande idé?

Kontakta mig via mejlen ifall ni är intresserade.
[email protected]  ;)

Nu ska jag titta på tv.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du menar väl golfbanan och inte golvbanan :D

2009-10-20 @ 03:18:02
Postat av: FRUGAN!

TROR DU GLÖMDE MIG DÄR DITT AS!

2009-10-20 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0