Bio

Ni MÅSTE bara se "Allt för min syster" jag säger inget mer!!
för er som inte vet får tjejen cancer... och hennes syster är "skräddarsydd" för att kunna ge henne organ och skit som matchar...
Först kännde jag mig jätte okänslig eftersom jag inte lipa när jag såg filmen men sen insåg jag faktist att jag är verkligen livrädd för att dö! Allt ploppa upp tänk om jag hade fått besked att jag hade bröstcancer förut idag.. :O
näää usch säger jag bara.. jag har aldrig lipat så ngn gång innan... grät när jag gick ut ur salongen också haha och allra pinsamast var nog att vi bara var 7 tjejer som såg filmen och alla 7 kommer ut med rosa ögon och är helt förstörda haha 
vi fick väl allt några goa skratt under filmen också, dock pga våran extremt tråkiga humor hahah :D

men men jag rekomenderar er verkligen att se den, och om ni vill går jag gärna med er och ser den igen.
Nu ska jag sova mina ögon svider som två lökbitar i en plastburk eller nått :S


:D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0