Anna Anka

Jag skrev precis mitt längsta inlägg här om Anna Anka, eller ja om mina åsikter angående henne haha.
Men sen skulle jag vara lite klichig och lägga in en liten bild på henne för er efterblivna människor som inte vet vem hon är hahah och poff så är allt borta!! Suck säger jag bara... jag finner ju inte direkt någon energi för att skriva om allt heller hahaha!!

Jo jag kan göra ett litet försök... Jag satt på aftonbladet.se och läste lite.. Såg att hon nu ska börja sjunga? Hur kan man bara ha ett sånt lyxliv och komma en dag och säga " hej jag vill bli sångerska!!"
Det är som att jag skulle få sveriges största blogg och tjäna ihop några tusen/miljoner och sen komma och säga..
"Hej Josefine här, Jag driver Sveriges största blogg och nu vill jag bli supermodell..helst idag!!"
Naj det fungerar ju inte riktigt så.. Först måste man blondera sig och få en smalare midja haha
Såg även ett litet klipp där hon pratar om träning och att mammor är respektlösa mot sina barn när dom är feta... eftersom dom oftast får diabetes och sån skit.. så sant så sant... där gav hon mig allt en tankeställare...Jag ,Josefine Jonsson fick allt lite motivation att börja träna igen, jag vill ju inte bli tjock?
Haha kommer ihåg när jag gick i 7:an och min bästa kroppsdel var mina ben Hahahah jag kan ju säga er att idag är det då inte benen.. det är nog mina charmiga ÖRON!! ;)
Usch Jessica,Anna,Tilda,Mamma och min kära syster... dra med mig till gymmet nu!!
Iallafall åter till Ankan... Ibland tror jag faktist att hon nog har något bakom pannbenet ibland. Hon har ju sagt mycket dumt under tiden på teven haha men tex det med hajarna... kanske är sant? ;) höhöh nej nu driver jag ^^
Kommer självklart inte på något bra exempel just nu.. men om ni är ärliga mot er själva så förstår ni vad jag menar..Jag kan ju säga er att jag är sjukt avundsjuk på hennes plånbok och hus! Haha
sen måste ni hålla med mig om att hon ser knappast ut att vara 38 år med denna frillan... Hon får allt fixa den lite tycker jag här ser hon ju ut som 50+ typ ;)


Men men...
Ändringar i min affärsidé!!

Såg Tessans kommentar... ^^
Tessan bor ju inte i Kållered och kan ju inte pendla.. men hon kan få äran att få betala en liten hyra och bo i vårat finaste rum och jobba somvfrukostvärdina, men eftersom Tilda inte läser min blogg så får hon inte bli min assisten längre utan får vara extra revisor om Anna är sjuk haha. Tessan får äran att vara min assisten eftersom hon är mkt erfaren inom restaurangbranschen om hon vill ! Sen ska även Jessica och Emelie Svärd få designa alla rummen... Karin får vara gästernas personliga fotograf eftersom hon är media utbildad haha :D
ngn mer jag glömt? så kan ni väl kontakta mig med hotbrev som min käre vän Therese :)

Nu ska jag nog nanna kudden!!
Puss

Kommentarer
Postat av: FRUGAN!

therese skrev du höhöhööh spännande :D

2009-10-21 @ 19:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0