TREVLIG MIDDAG MED TJEJERNA ;)

Såå nu ligger jag äntligen i sängen efter ett trevligt och långt besök på Bamboo.
Zandra tyckte det var gott
Anna tyckte det var gott
Jessica tyckte det var gott 
Karin tyckte det var gott
Jag tyckte SJÄLVKLART att det var gott :D
Kan man få en mer lyckad middag?

Jag skriver detta inlägg åt Jessica som bad om det, Dock "orkar" hon inte lägga in bilderna från kameran och skicka till mig så ni som vill ha bilder får allt ta ett snack med henne!
Kanske kan hon få tummen ur och skicka dom till mig imorgon innan jag börjar jobba!
Vi är inte allt för friska kan jag säga er!

Imorgon kommer jag jobba hela dagen på mitt kära Liseberg igen, har på något konstigt sätt faktist saknat det lite.Ska bli ruggigt kul att få träffa alla tjejer igen.. marcell har väl slutat skulle jag tro.. så nu är vi tjejligan ;)
(förutom Cato då) eller? hahaha 
 Börjar kl 14.30 så kom och hälsa på mig vettja^^
I need you there ;)
Natti natti



usch vad tråkigt det ser ut utan bilder JESSICA!!!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0