Tack min personliga väckning!

Jadu idag vaknade man 11.30 istället för runt 10!!
Jag skulle åkt med Jessica och Zandra till ungdomsmottagningen och sen kanske åkt och simmat.. Men jag fick mig då inget samtal i morse om vilken tid jag skulle vara på UM...så jag sov ju fattar ni väl? :D
JESSICA DET ÄR DITT FEL :D
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.. tiden bara rinner iväg hela tiden. Jag har iallafall tagit min kolera dos idag och den smakade inte mumma.. Kom en liten smak av typ smultron fast ändå inte, eller vad säger du Tess?

Just nu sitter jag med en ansiktsmask i fejjan som har suttit i 10 min för länge;) Jag har inte orkat gå ta bort den haha!


Ska snart susa ner till K-gallerian och kolla jeans på hotline..(lär ju inte hitta några) men jag har inte ett par jeans som verkligen sitter bra om man säger så!
Usch!! Träning imorgon igen med Jessica :P
Ikväll blir det släktkalas för min farbror som fyller 50 så jag lär inte vara speciellt aktiv vid internetfronten!
Ni får allt ta tummen ur och ringa mig om ni vill mig nått!

Ha en bra dag ;P

Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag orkade inte heller upp !! vaknade av att mamma ringde och väckte mig vid halv två :p haha

2009-11-03 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0