STREJK!

Såå fruktansvärt typiskt!
vaknade av ett sms ifrån min kära mamma där hon skrev
" Hej älskling, Ingen panik nu men flygbolaget är i strejk som du kanske har hört. vi får ha is i magen och hålla alla tummar vi har för att komma iväg. jag hör av mig sen. Puss "

ÅH hej godmorgon :D
nej nej inte kul..ofta jag kan somna om nu :S
Jag tänker då inte stanna hemma i kalla sverige i två hela veckor när jag hade kunnat vara i sköna gröna thailand :P
så nu håller vi tummarna allihop!!

Hur kan man som pilot vara så fruktansvärt ond? Fatta hur många personer/familjer som bara står här hemma som stora ? och vet inte vad dom ska göra?
Åh jag som pilot hade då aldrig börjat strejka! :(

Nu ska jag ligga i sängen och vänta på att mamma ringer och säger att vi får åka iväg!





Piloter suger :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0