Life





Jag vill börja med att be om ursäkt för er som gått in och blivit besviken på mig eftersom det inte fanns något nytt att läsa ;)
Men jag skyller faktist allt på min vän Jessica som gjort att jag inte haft någon tillgång till dator!
Idag har vi som ni vet varit och tränat, mkt mkt uppskattat faktist... Jag känner nog att nu jävlar ska det bli förändring! Sen efter det åkte vi hem till henne och lagade lite tacos!
Skulle även gått på bio med Zandra, Tilda och Anna men dom ville gå kl 18... ville inte vi ^^ så vi åkte ner till hemmakväll och hyrde tre filmer istället..

På tal om ingenting!!
så åker jag och tessan till thailand om 14 dagar nu :D

sug på den döh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0