KOMMER SAKNA DIG!!

Om en stund får jag bilderna från i fredags när vi åt på Bamboo av Jessica...om jag skriver hur mkt jag kommer sakna henne!! (oooofta)

Jag vill bara att du, ja DU ska veta att jag kommer sakna dig något så fruktansvärt mycket när jag är i Thailand!
Jag kommer ha dig i mitt huvud hela dagarna :D
Kommer titta på saker till dig i första hand... ;)

Nu undrar du säkert vem jag skriver om?
Du får faktist äran att tro att det är vem som helst.. tänk att det är du så blir du lite gladare...
ta åt er allihop vettja höhö
Jag avslutar med
" Om jag dör så ska du veta att det var trevligt att träffas<3"

Jessica skicka bilderna nu då!



Titta och njut jag kanske inte kommr hem!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men va hemsk du är :O Peppar peppar ta i trä .. och jag vet att de är mig du menar , hihi tycker om dig med ;)

2009-11-17 @ 02:29:33
Postat av: Svärdh

NAAAAAAAAAAAAW! Lilla johehin! Kommer sakna dig med... Men du Behöver inte tänka på mig hela tiden i Thailand, njut lite av solen också! <3

2009-11-17 @ 11:17:47
Postat av: Zandra

hahah hörreni brudar ! det6 är mig hos syftar på fattar ni la ;D och jag kommer sakna dig med joss.. och jag hoppas för allas skull att det inte kommer någon tsunami ! <3

2009-11-17 @ 13:33:52
Postat av: karin

hahahahhahahah om du dör kommer jag aldrig radera ditt sms " Om jag dör så ska du veta att det var trevligt att träffas<3" skrattade sjukt mkt igår :) men får hoppas att du inte gör det, vem annars ska jag gå hem o äta godis hos?

2009-11-17 @ 21:41:27
Postat av: Pussen

Nu är det såhär... att ni har ingen chans för alla vet att det är mig hon menar ! Ädga är va ni är ! Älskar dej Pussssssssssssssssen

2009-11-18 @ 22:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0