Halloween

Tjohej vilken trevlig kväll!

Jag och min kära syster började städa lite smått på fredagen och ja på lördagen såg det ju förjävligt ut! :O
Eftersom Pappsen har tillgång till Flying flerp fick vi låna en massa Halloween pynt ^^
http://www.flyingflerp.se/ om ni vill kika läget ;)
Jaja lördagen började ju självklart med att städa bort allt skräp som vi på nått sätt dragit fram under fredagkvällen, Vi städade nog i över 4 timmar eller nått sen kom vi på att maten måste vi nog börja med nu då hade vi ungefär 1 timme på oss. Jag.. dum som jag är hade ju inte riktigt bestämt mig vad jag skulle klä ut mig till haha så vid halv 6 slängde jag mig in i duschen och ja.. runt 18.45 var jag utklädd och klar!




Jag fick bli ett psykfall!

Tjejerna väntar på maten:)
Zandra,Anna,Tilda och Emelie.F

Frugan <3
Syster Yster
Tro det eller ej, Syster!!
Uggly Emelie.. eller oj jag menar Uggly Betty
Emelie.S som Uggly Betty!så fruktansvärt ful!! ;)


Så nu avslutar jag med en bild på min snyggaste älskling! Som lånat Bettys glasögon!!
Plikten kallar och jag måste åka till mitt kära städjobb :(

USCH VAD JAG ÄR OSUGEN!!
Jag har ju för jesu namn städat hela dagen!
Tack mina vänner för en trevlig kväll och jag vill ha alla bilder ;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0