GODMORGON SUNSHINE!

Idag började min vackra dag av att en viss Karin Seabratt ringde och väckte mig!!
Det var dock på tiden eftersom klockan nu är 13.13 ^^
Hon skulle ner och sola på MEDDO men jag förstår inte vad jag ska göra där när jag (som ni redan vet) åker om 10 dagaaaar :D
TESS TESS TESS TESS TESS nu hettsar jag :D jag vill åka nu iiiihihihihi!
Iallafall hon får åka ner och sola själv sen kommer hon till mig en sväng och tar ett litet dopp änna ;)
jag smsade även min lovely pojkvän och frågade ifall han ville ta ett dopp med mig innan han åker till sin fantasi värld med nhl och sånt.. :(
men han sover nog fortfarande! Hoppas jag eller så dissar han mig bara :P
Nu kom svininfluensfria Z-zandra in på msn :D
höhö kul kul.. jag ska nog upp och äta mig en nyttig frukost.. eller nyttig för mig iallafall, sen vill nog mina hundar kissa.
Pappa och kära syster sover nog fortfarande för det är knäpp tyst inne i huset..nästan lite läskigt faktist :S tänk om jordens undergång redan har varit och jag,karin,zandra och min ena hund kajsa har överlevt? Pyttan har jag inte sett idag så jag vet inte om hon lever...
men tänk? då åker jag fan till thailand med ett eget flyg och mina hundar.. karin och zandra kan väl också få följa med.. så kan vi stanna där och ha hela thailand för oss själva:D

nej nu får jag sluta fantisera haha!
frulle på G!
Puss

Kommentarer
Postat av: Zandra

HAHAHA du är fan inte frisk människa :D

2009-11-07 @ 14:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0