Gäst inlägg .

Hello fuckers and suckers ,

hur har eran dag varit, min har varit väldigt trött men ändå på topp (Y)
Tränade imorse med Jonsson, ägarn till denna blogg vilket ni bör veta vid detta lagret.
Intensiv och hård träning vart de, avslutades med mys i bastun och en skön dusch!
Sen har vi segat oss framför tv och dator, vi cyklade även ner till Coop och
köpte lite Fläskytterfilé, toapapper m.m Så våran middag vi nyss tryck i oss va självklart
fläskytterfilé vitlökskroketter med kryddig bajasås . mumsfilibaba !
Just nu ligger vi och åmar oss för vi tryckte i oss för snabbt. Hihi !
Tråkig mat och ganska ointressant inlägg, jag vet dåligt av mig.. Lova att göra bättre nästa gång !

Zandra kom på besök nu också, vi ska hitta på något att göra, undra vad de kommer bli, något förslag ?
Funderar på att lägga ut Jonssons blogg på min facebook, hon kan behöva lite besökare, och titta ni hittade ju hit ;)

XOXO / Jessica Palmqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0