FÖRSTA SNÖN :D

Idag tog jag och Jessica oss en för lång sovmorgon... vi skulle ju tagit 10.18 bussen, men vid halv 10 ringde jag henne och bad om en 1 sömn till.Hon hade självklart ingenting emot det haha... så vi somnade om utan problem!
Vaknade vid halv 11 och frågade om hon ville skita i det :D hahaha vilket hon inte hade något emot..

Så slappa, men vi bestämde faktist för att gå en lång promenad idag så vi fått rört på oss något innan vi ska till Bamboo ikväll och äta oss feta! GUD SÅ GOTT DET SKA BLI!
Jag ska iallafall bli bamboo-mätt!!
Anna också kankse? :D



Så söt i sitt blonda hår ^^
Idag kom som ni kanske märkt första snön... första snöns som jag sett i allafall...
och snö är kul eller hur ? Jag blir som ett litet barn när första snön kommer ^^
vill bara slänga på mig mina termissar och mössa å shit och göra snöänglar m.m. :D 
fast vid det stadiet är det inte speciellt kul för Björn höhöhö..Han måste ju jobba när jag har som mest lycka av snön.. :(

haha iallafall... Zandra ringde och väckte mig vid halv 12 och tjööööt av lycka haha det snöar ute och hon vann årets tävling igen!! Faaan :D
För er som inte vet.. haha så ringer vi alltid varandra oavsätt tid på dygnet och säger
Jag- Zandra? :D
Z- Aah?
Jag- Titta ut :D
Z- varför?
Jag- DET SNÖÖÖÖAR :D:D:D:D

ungefär så låter det varje år! haha
Jessica försökte ju vara med iår...men hon var inte speciellt duktig!
men grattis Zandra.. jätte kul för dig !!! :@


Idag är den 13:e november och vi har varit tillsammans i 2 år och 11 månader <3
Nu har jag nog skrivit av mig lite och avslutar inlägget när det är som bäst! :)

 är kuuuul ^^

Ha en bra dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0