Faster Karin

Jadu jag får väl börja med att be om ursäkt igen då ^^
Dåligt på skrivfronten nu för tiden, men så är det när man är populääääär ;)

Idag har jag varit hos min kära faster som fyller 40... HUR mkt folk som helst och HUR mkt små ungar som helst :) små små knoddar som ser ut som små utskitna päron :D hur kan ett utskitet päron se så sött ut? naaaw gosiga var dom :D
Nääästan så att man blir sugen höhöhö...
Om 10 dagar åker jag till THAILAND!!
Jag har nog inte riktigt fattat att 10 dagar är ju typ 1 vecka hihihi shit pommes frites :D
svinis lär jag ju få där också.. fan ta den person som sitter sjuk på planet.. han/hon åker ut med huvudet före!
var med Zandra förut idag när hon tog sprutan men lilla jag fick då ingen :(
JAG ÄR I EN RISKGRUPP!!!

Nu ska jag inte vara världens bloggnörd men hur fan kan "Amandavardet" och "Foki" fått vaccinera sig? :O:D

nanna kudden nästa känner jag nu^^

puss

Kommentarer
Postat av: Zandra

HAHA jag sa ju att det va för att dom är "kändisar" ;D

2009-11-07 @ 11:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0