Den lille fete

Hej allihop!
Nu ligger jag i min underbara säng och käkar after eight och dricker vatten ^^
Kan det bli bättre?
Idag har jag varit på "den lille fete" och firat Hanna som hade lite kalas.. dock träffades vi inte speciellt mkt eftersom hon hade 1000 kompisar till att vara social med. Men det var allt en trevlig kväll ändå, trots att dom inte hade nachos där... just därför jag blev sugen på after eight!
Satt och snackade om choklad och sen att man faktist får äta after eight dygnet runt.. :D smart va?

Sen idiotförklarade ju Jessica.K sig själv... fast jadu.. 2 sek senare gjorde väl jag precis samma sak kankse haha...
nu ska jag fortsätta äta och titta på my name is Earl!

Tack för en trevlig kväll flicks!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag kan erkänna att alla mina hjärnceller inte var igång. Men det gav oss några goa skratt! ;) Och som tur var låg jag och du Jossan på samma nivå ikväll..lika mycket hjärnaktivitet.



Jag ska bli en av dina läsare! Haha här kan man nog läsa ett och annat roligt. NU nana, pussinatti

2009-11-12 @ 02:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0