Bad

Dåligt med skrivande igår kankse, inte bra inte bra...
Jag loggade faktist in igår för att skriva ett inlägg men, jag visste verkligen inte vad jag skulle skriva.
Var bara hemma hos Björn igår och han är sjuker så det hade lixom inte hänt speciellt mkt heller för den delen :)
MEN idag skriver jag!

HEJ HEJ! :D
Denna veckan har jag allt varti duktigt.. Jessica också haha fast att hon inte följde med mig och tränade idag...vilket inte gjorde mig ett piss haha ibland är det faktist skönt att bara kunna gå där och göra sitt...;)
Sen är det ju väldigt mkt roligare att ha någon som man kan prata med samtidigt som man går på bandet /kärringmaskinen i typ 30 min. Det finns ju tyvärr inga tv-apparater på mitt kära gym! Dåligt.se kanske?

Igår höll jag på att döööö av skratt, Jag fick mig ett sms som verkligen inte var till mig :D mer säger jag inte för det har jag lovat min pappi^^

Påtal om pappa så är det farsdag på söndag och jag var ute i god tid denna gången så presenten är redan klarre!
Såg på gymmet att alla pappor får träna gratis hela söndagen haha :D ofta min pappa skulle vilja träna på Life när han har kort på gymnasium som är 1000 x snyggare och bättre!
Så ni som tränar på life kan ju alltid ta med era pappor och spendera en trevlig söndag tillsammans!! ;P

By the way, Svininfluensan blir ju bara värre... ja som ni vet är jag ganska nojjig med att bli sjuk men känner samtidigt att jag inte vågar vaccinera mig,  men JAG HAR BESTÄMT MIG!!
Jag vill knappast bli sjuk när jag är i thailand och inte få komma hem, vilket kan vara ganska förstårligt? men samtidigt vågar jag ju inte att ta risken och vaccinera mig och kankse missa chansen att få uppleva thailand för att jag blir sjuk och typ bara kan gå baklänges? haha
Men som sagt jag har bestämt mig, jag ska våga chansa! Vafan man lever ju bara en gång!

Nu ska jag och pappa äta en romantisk middag för två med sprödbakadfisk/ mos och spenat :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0