Två turer i mc driven med Emelie!

Haha god kväll mitt folk!
Idag har jag vairt ledig vilket har varit väldigt skönt, om man säger så!!
Vaknade vid 12 och drog mig långsamt upp ur sängen, ner till centrum för att hämta ut mina nya kläder :D
kul kuuul..


En as snygg tröja med axelwaddaar :D


Kjol som är genomskinlig ^^ men jaja det löser sig.


Och ett par snygga skor.. dom ser kanske inte så snygga ut på bilden, men det är dom :D

Så nu vill jag bara att vi ska dra ut någon trevlig afton ^^
Haha påtal om min rubrik!
Jag och Emelie åkte till mc donken en snabbis för en stund sedan haha, väl nere vid första luckan öppnar jag min plånbok och inser att jag varken hade pengarna med mig eller kortet hahah, så vi ber henne vänta lite och hem far vi hahaha. så fruktansvärt pinsamt !

väl nere andra gången i andra luckan haha ska emelie ta emot drickorna hahahaha men ditt get då inte så smidigt haha utan vi skumpade fram som aldrig förr :O
sen fick vi vänta i några minuter på maten och när hon kommer fram så får emelie inte ner fönstret hahaha utan måste starta bilen.. väl då sätts vidrutetorkarna och hela köret på hahah :D

ni skulle varit med :D mkt roligare då...
nu ska jag titta på andra avenyn.

Ha en trevlig afton.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0