Thailand

vaknade precis av mitt äckliga alarm på mobilen, inte kul :( jag behöver sova längre för att orka jobba!
Idag har jag 7:ans station också... blööööh!! När/om björn läser detta kommer han sucka åt mig eftersom jag börjar med att klaga. Tro mig jag hade INGEN bra dag igår haha.. klimateriekossa /kärring fick jag höra av min äslakde andra hälft! alltid kul att få lite kärlek ifrån honom <3

men idag blir det nog bättre eftersom jag är ledig i två dagar sen, man har lixom något att se fram emot^^
Haha iallafall jag vaknade och hade världens skönaste dröm...
Vi var i thailand igen, och skulle bo i våra snygga sviter haha men denna gången blev det tre olika hotell vi fick bo på...(istället för tre olika våningar ;) )
Jag och tessan gick där och kollade lite.. prutade till oss en frukost macka åt tessan hahha sen gick vi där och hittade G-kås hhahah så vi gick in där aa sen vaknade jag :p

jag hade ju verkligen inte tackat nej till thailand igen.. fast då vill jag nog vara där lite längre :)
nu ska jag titta på våra bästa år.. och nej zandra eller Karin jag kommer inte börja titta på det mer er.. hahaha :D
jag är bara lite inne i olyckan med deras lilla unge!
Så ja... ha en bra dag alla"



Ska man jobba en säsong till? säg mig vad tycker ni? :)

puss


Kommentarer
Postat av: tessan

Jo men det tycker jag allt :) Du tjänar bra ;D

2009-12-09 @ 12:21:51
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Både ja o nej, man såg dig ju inte på hela sommaren :O men det är ju svårt att hitta jobb nu ..

2009-12-09 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0