Sunshine

Hallåååå :D
Idag är jag på bättre humör...om man säger så, kanske för att jag ska få shoppa ^^
åh herregud, nu nös jag precis hahhaha jag har velat fram och tillbaka med denna lilla nys i typ tre dagar:P
skönt...
En viss Kicki Karlsson ringde mig precis, hon och svärmormor kommer förbi och ska hämta några presentkort som är Björn för dom ska till allum (som vanligt haha :D )
så jag ska nog hoppa upp ur sängen nu och börja göra mig iordning. Då kommer jag ju in till stan fortare;)
skriver kanske mer senare.
Imorgon blir det julbak :D


Puss

Kommentarer
Postat av: tessan

åh va kul med julbak! sån förekommer inte här hos mig :/

2009-12-10 @ 12:11:07
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0