Snöö :D

Idag har det snöat massor :D vilket jag tycker är aaas kul.
Jag blir som sagt som ett litet barn...
Hoppas det kommer lite mer nu under dessa 8 dagar som är kvar till jul.
Jag kanske kan få mig en vit jul iår förstår ni hur kul det är?

Haha nu är det bara tre dagar kvar tills Anna Ankas program börjar... det måste man ju bara se.

Har varit ledig nu i två dagar vilket har varit hur skönt som helst, men nu lär ni inte se/höra något av mig igen.

Jobbar mina sista dagar på Liseberg nu tors, fre,lör, söndag... lär nog inte skriva någonting på söndagen om man säger så.
Jobbar ju som sagt sen direkt efter jobbet ska vi ut och fira på spritluckan igen. Är ju tråkigt nog våran sista söndag tillsammans... nästa säsong vet man ju inte vilka som blir kvar eller inte.
Jessica,Frida och Marcel är ju inte kvar... tråkigt nog!
Jag hoppas det blir en lika rolig kväll som denna..



Nu orkar jag inte skriva mer... :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0