Snart är det juuul :D



Har nu tänkt på det?
hur fort kan tiden egentligen gå? det känns ju som att jag precis kom hem ifrån kreta eller nått haha.. endast fem dagar kvar och trooo mig jag räknar ner som ett litet barn ^^

Imorgon jobbar jag min sista dag på Liseberg vad jag vet, Jag kan verkligen inte bestämma mig ifall jag vill jobba en säsong till....?
Ena stunden vill jag, andra inte...det är ett svårt beslut jag får ta :D
så mina kära "Servis" vänner sök jobb på Järnvägen i Februari och var nu snabba annars kanske ni inte får nått ^^
Jag vet redan nu tre personer som inte ska jobba kvar vilket betyder att tre nya ska IN :D Så kom igen!!
ni vill väl jobba med mig ? erkänn :D
pepp pepp på er!!


Imorgon blir det utgång med jobbet igen, men denna gånger är det nästan alla som ska med... blir som en avslutningsfest till haha (typ den 4:e )
höhö
sen är jag ledig gott folk.
Just caaaall mee :D

Godnatt på er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0