Sms-roulette

Hej!
Jag vill börja detta inlägg med en hälsning till er som kanske fått sms av mig eller mitt nummer utan att veta att det tillhör mig...
Du har blivit utsatt för sms-roulette...
Fem galna/rastlösa tjejer som går med på att bjuda på sig själv ;)
Alla sms var oseriösa just so you know!

Nog om det...

Idag har jag varit i staden och sjhoppat lite med min syster på mellandagsrean... trodde vi.
haha slutade med att det ända vi köpte från rean var typ varsin tröja.. sen betalade vi fullpris.
Köpte mig ett par jeans vilket var VÄLDIGT behövligt!!
braaa köp Josefine!!

Och imorgon ska jag få träffa min pojkvänn.. han ville träffa mig nu... fem dagar sen sist ^^ men det är så det ska vara... eller inte :D
jag får iallafall ha honom för mig själv imorgon och det är jag tacksam för <3
Vi hakar nog på Jessicas idé på nyår där du.. så jessica om du läser detta (vilket jag hoppas du gör, eftersom du älskar att läsa min blogg ;) ) såå... ja vi är nog på :D
men vi måste ju boka bord ganska snart så ni tänker på de.

Sen ska vi nog bara dega...om det inte kommer upp något trevligt förslag anpassat för oss båda!

gud vad jag babblar på.. vet ju att ni inte orkar läsa när  det är såhär långa inlägg.
Så jag får väl avsluta här.. och ligga alldeles ensam ännu en natt.

VARFÖR ÄR ALLA SÅ JÄVLA TRÅKIGA??
Jessica och Zandra dissade mig som vanligt genom att gå och lägga sig...
kul.. jätte kul!


Såhär ser jag ut just precis nuu... BARA för att alla är så fruktansvärt tråkiga!!

godnatt då
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0