Sjhopping sjhopping!

Halli Hallå!!
Idag har jag köpt en liten julklapp till Karindoo och två grejooor till maj :D
Köpte mig en till klänning ^^ och en liten typ paljettbolero :D
party party!!

Idag har jag ätit sushi med Anna för första gången i mitt liv haha, gick väl bra om man säger så... det var väl lite pinsamt med tanke på att jag åt med bestick! men jag överlevde iallafall...


Jag åt två med lax och en med reeka.. sen två st inside-out eller vafan dom heter :D
Jag har även presenterat JayEm för Anna precis så hon sitter här och små flinar och garvar hahah! Nu hittade hon ett nytt klipp som jag inte har sett... men jag hör att det är roligt så därför slänger jag upp det här nu! Kul va?
 


Andra avenyn idag också... riktigt spännande idag så nu får ni alla glo och förstå med mig ^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0