PC / Karisma

Igår var vi som sagt först på PC och förfestade lite.. ungefär till kl 01.30 eller nått haha. mkt trevligt mkt trevligt!
Sedan vandrade vi vidare ner till Karisma.. vilket ni vet om ni har läst mitt tidigare inlägg..
tänkte iallafall slänga in lite bilder ifrån gårdagen:D

Kul va?

Jag vill bara förvana er att idag... bjuder jag på mig själv!! :D




Ja men fråga mig inte vad jag sysslar med..


Jag och Jessica våldgästade Tessan och hennes gäng...


Sedan kom Emelie.F men gick ganska snabbt igen... tråkigt tråkigt^^


Som sagt, jag bjuder på mig själv haha...men vad är en utekväll utan toa-bilder? :D


Vi lyckades att få en någorlunda bra bild tillslut.. eller? ;)


RIKTIGT dåligt att allt folk drog vid typ 3 :S


Jag tror att jag avslutar kvällens firande med denna bilden...
sååå... ja ni som inte var med missade ju ännu en galen kväll med Josefine Jonsson om man säger så :P

Puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska sluta hålla ha med mig kameran, för då är man aldrig med på några bilder :P

2009-12-27 @ 02:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0