PARTY PARTY NAILS ÄNNA ;)

Ja som vanligt klantade jag mig igår när jag skrev ett hyffsat långt inlägg om gårdagen!!
Efter att ha skrivit klart och ska avsluta mitt skrivande ser jag att mitt internet har stängt av sig för en stund. Så fruktansvärt typiskt!
Allt försvann som vanligt :( Typ tredje gången jag gör sådär nu haha...

Idag är det söndag och jag är ledig från mitt ena jobb, ska ju dock åka och städa på pappa-jobbet :P
sen ska jag väl slappa lite hade jag tänkt, är faktist ganska sugen på att åka in till Gina Tricot för en gång skull.
Var nämligen inne på deras hemsida och tittade lite... För att se ungefär hur mkt allt skulle gå på som jag hittade la jag det i "shoppingbagen" sålänge. Allt gick på över 2000 kr! KORS I TAKET!!
Kanske har dom skärpt till sig och tagit in lite finare kläder igen.. eller är det jag som blivit fjorre igen? :O
massa fina klänningar och tunikor ^^ måste faktist köpa mig ett par jeans också, eller byxor iallafall.

ett bra exempel på snygga plagg kommer här ;)


Aaaas niiice!!
Nog om det...
Ikväll ska jag ut med jobbet + Jessica, spritluckan ska vi tydligen till.. vilket innebär Park lane?
Trevligt? jadu det märker vi...
Jag ska iallafall ha någon av mina nya klänningar :D

Påtal om Gina tricot.. någon som kan hålla mig sällskap ifall jag åker in?
Ring mig isåfall haha :D

A just det... jag har fixat mina naglar så nu är dem riktiga party nails haha! 
tummen upp för det!!
 
Puss


Kommentarer
Postat av: tessan

jaha här blir man tillfrågad ;D

nee, skoja, kan inte dricka iaf

2009-12-06 @ 15:31:31
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0