Onda Björn

Inatt när jag kom hem var det första jag fick höra... TESTA ATT ÖPPNA DÖRREN DÅ DITT JÄVLA MONGO!
jag bad honom att inte ha nykeln i dörren så att jag kunde låsa upp lite tyst sådär utan att väcka honom. Så jag ringer honom lite försiktigt och gulligt för att be honom komma och öppna.
Ut ur telefonen kommer dessa trevliga ord som jag skrev här ovan:O
vad är det för stil?

Jag hade iallafall en trevlig kväll igen, dock inte lika trevlig som förra söndagen men det visste vi att det inte skulle bli...
Jag skämdes faktist lite över oss... satt vid vippen igen och mina kära vänner köpte helrör.. jag också för den delen.. men drack typ 1 drink sen vart de sluuut:P Bara bra om man säger så med tanke på att jag inte skulle drika nått alls haha.
Musiken var på toook mkt sämmre idag och inte samma typ av folk... om man säger så!
Alla bilder togs med Fridas kamera... så det lär väl dröja tills jag får dom eftersom jag inte har henne på msn eller nått sånt smart grajs :D

Jag glömde avsluta min tävling igår... jaaa kanske FÖR ATT INGEN VAR MED I DEN!!!! :( hahaha jag är så jäävla mobbad :D
ett plus är ju faktist att jag får behålla mina lussekatter själv :)

Toan nästa kanske...sen jobbet!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har redan sätt bilderna :D du är ju inte med på någon från luciatåget :/ och typ bara två bilder från kvällen :S tråkigt tråkigt ..

2009-12-14 @ 16:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0