Nytt kylskåp och tv-apparat :)

Ja vad ska man säga om min pappi?
Jag vet att han kanske kommer läsa detta inlägg eftersom det är HAN  som klagar på att jag skriver "haha" hela tiden... Så Zandra jag har också en jobbig läsare som klagar på hur jag skriver ;)
DU skriver jaja och jag skriver haha!
Perfa eller hur?

Iallafall, idag fick vi ärva mamma och Åkes kylskåp, vilket är bra eftersom det är silvrigt.. nu har vi då silvrig diskmaskin och kylskåp... bara spis och fläkt kvar höhö!
Slog även in lite julklappar idag också :D då får man allt julkänsla hörrö! jag blir som ett litet barn ^^
Nu kurrar min lilla mage faktist så jag ska nog se till att börja laga lite middag, Africana blir det idag!
Gott!!! ;)

Sen ska jag och JESSICA ut vare sig hon vill eller inte... Hon kan väl inte med att dissa mig första gången vi ska ses efter att jag varit i thailand?
Spännande att se.

Ha en trevlig söndagkväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: tessan

"silvrigt" hahaha söt du är

rostfritt stål :)

2009-12-06 @ 17:15:11
URL: http://tessipess.blogg.se/
Postat av: Tilda

Bytte du "Haha" mot "Höhö" nu då :D Gött äre.

2009-12-07 @ 12:12:45
Postat av: Jessica

Hängde med gjorde jag men tror inte de kommer hända igen :D haha fy vad illa man kan må .

2009-12-07 @ 17:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0