Nyår?

Jag säger som min vän Jessica, Nyår är överskattat...
men ändå är det samma hest angående nyårsafton varje år!!

Själv skulle jag helst vilja gå på en lyxig fest i någon privat festvåning med eleganta klänningar och inte någon direkt fylla haha men jag kan ju forsätta drömma, istället kommer jag väl sluta på någon bösig hemma fest.
Jag vill ha lite mer lyx i min vardag :( 
Whyy man? whyyyy? 

Ska man satsa på att gå ut på nyårsafton då? Eller gör alla det? eller säger alla bara att alla gör det medans det inte är lika mkt kaos som på tex juldagen då ja nästan alla faktist går ut?!

Vi får väl se hur det slutar...


Haha jag har så fruktansvärt tråkigt att jag blir road av nästan vad som helst..
sitter och pratar med jessica och zandra på msn.. och in kommer ja vi kan kalla honom "Peter" som heter Saknar dig som fan Josefine... i knooow tänkte jag.
Kort därefter loggar " Johan" in och heter Jessica du är det bästa jag vet (L)

Hahahaha jag dööör så kul :D
Men zandra tyckte inte det var kul... det förklarar ju bara att hon är svartis!!
Tror ni mig inte? så kan jag för eran skull göra så att ni själva får se det roliga.




Folk får som sagt inte nog av oss :S
Nää men nu har jag väl roat er lite iallafall?

Kommentarer
Postat av: Jessica

me liiiike <3

2009-12-17 @ 02:21:52
Postat av: Anonym

skall ju kanske vara med oss i lerum?! Det skrev du inget om.

2009-12-17 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0