Nyår imorgon då!!

Jag vill börja med att tacka min ynkliga läsare Jessica som stöttar mig på nätterna när jag skriver inlägg haha... :D skeeeta bra du!!


Jag har haft lite funderingar på att ge folket en liten nyårs-present...
nyfiken? :D

höhöhö.. nä jag är så jävla trött på allt tjat om facebook... så kaaanske kan det dyka upp en " Josefine Jonsson" runt nyår.. låter det som en bra idé?

men men dåå var det nyår imorgon då....Wohoo.... eller? :P
Jag vet fortfarande inte riktigt hur jag och min käre respektive haha ska fira in vårat nya år.
Vi har ju bestämt att åka med in till Heaven23 och dricka ett glas vin kl 16.00 på dagen, titta på lite fyrverkerier och umgås med folk som inte heller har nått att göra haha.

Efter det åker dom till Angered på middag hos Sofias mamma och hennes gubbe som Jessica alltid säger :p
Han heter faktist Bjööörrrrn!!!
Då sätter vi väl oss och äter en romantisk middag på Tidbloms haha skoja bara nej men på någon restaurang hoppas jag!

och sen då?
jäääävlar vad min tjocka hund snarkar!? :O
låter ju som om jag sover hos Björn!! hahahah kuul

men om ni vill vara med mig och Björrrn kom med ett bra förslag så är vi säkert på haha!


Tessan ringde precis och väckte mig typ, aa jag var väl vaken men ändå... hon är redan påväg in till stan den människan :D så jag kommer inte lite senare ^^ (skööönt)
la in bilderna till henne idag.. men eftersom hon tog typ 100.000000 bilder på en massa berg å skit så var jag tvungen att lägga våra grymt roliga filmer på ett till USB-minne!! kl 4 på natten.
Så det jag vill få fram... Tessan tacka mig :D
hahaha

jag skulle vilja visa er ett klipp ifrån bankok och Aó Nang..men man måste ju ha typ youtube skit och det orkar jag inte :D

HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!!
FICK PRECIS ETT SAMTAL IFRÅN EN JÄÄÄVLIGT MOBBAD PERSON!!
jag säger bara sms-roulette offret
åh herregud jag dööör :D
nu slänger vi in en bra låt du!!




Skeeta bra :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0