Mor och Far

Hej mamma,pappa och alla andra!

Igår hade jag min värsta dag hitills under mina säsonger på Liseberg!! ååh fy faan:P
Jag skulle så gärna vilja veta hur många varv jag sprang/gick runt 2-3:an igår...
uuuusch, men nu gott folk är jag ledig!!
ledig fram tills april om jag ska fortsätta jobba på Liseberg... vilket det lär bli...
känns lite dumt att kasta bort ett jobb man tjänar hyffsat bra på och kanske bli arbetslös? jag är ju redan inne i lisebergsmeten om man säger så.
Sen efter jobbet drog vi ju till spritluckan också, jag måste tyvärr säga att jag inte hade så jätte kul, stämningen var då inte på topp :) nej kul hade jag ju verkligen haha men jag har haft roligare!
Blev av med min(mormors,mammas) gamla dior sjal också.. och då hade jag den i jackärmen inne i garderoben!! Blir så trött :( 

Nu måste jag hoppa in i duschen innan min kära syster kommer och hämtar mig vilket jag hoppas hon gör!
Vi ska köpa julklapp till dig mamma(om du läser :D )

Undrar ni inte varför mina päron har hittat hit?
Inget bra för dem...


BARA TRE DAGAR KVAR TILL JUL OCH SNÖ ÄR DET UTE OCKSÅ :D


God jul på er 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0