Kommentar

Oops ännu ett sent inlägg som ingen kommer läsa föräns imorgon haha!
Idag har jag varit inne i staden med Pussen. Väldigt trevligt må jag säga :)
Alltid lika skönt att vara med honom<3 nästan då höhö... ibland vill jag bara strypa honom ;)

Som ni vet hade jag bara 628 kr på mitt kort imorse.. det är det inte nu om man säger så.. Karin Seabrat kom och tog mina sista 200 kr :(
Så Tessan om du kommer ihåg att vi ska schjoppa imorgon blir det nog inte så mkt för mig haha
om jag inte hittar nått på H&m eller Cubus.. ^^

Nu ska jag ta tummen ur och lägga in thailandsbilderna på ett USB-minne och ge till Tessan imorgon... Så att hon stutsar utav glädje när hon träffar maaaj :D
aa men jag skriver ju ändå inte till någon som kommer läsa det nu såå...
hej då och godnatt på dig du ynkla människa som kanske läser inlägget hahaha

ååh just det, jag köpte aas niciga öronhängare idag hahah
ska se om jag kan googla fram en bild ;) ett ögonblick!!



HAHAH som ni ser så gjorde jag inte det  :D men jag hittade denna underbara och sköna tröja.
Har köpt två stycken nu and i löööve it!!
Rekomenderar om man säger så ^^
NU ska jag lägga över bilderna.. och läsa Kinzas blogg höhö

puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

ursäkta mig att jag är som dig och inget liv har och sitter uppe nu :D så jag är den lilla ynkliga läsaren du har på nätterna ;D

2009-12-30 @ 02:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0