Karin Maria Sjöbratt

VÅGA AAALDRIG RINGA MIG 10.45 EN SÖNDAGSMORGON FÖR ATT BARA PRATA LITE!!! dabb på dig :P

Här sitter jag kvart i 12 partyklädd och redo att gå till jobbet, måste ju erkänna att det känns lite konstigt men jag ska dra på mig ett par mysbyxor över sen... annars fryser man ju häcken av sig idagens läge...

Jag lär vara helt död imorgon så Karin och alla andra ring inte mig innan kl 13 OKEJ? :P
har tyvärr 2-3:an idag med en ´100.000 bokningar.(Skulle inte förvåna mig)
En bokning har jag vad jag vet för idag kommer mamma och Åke med ´fyra personer till.. vet ej vilka men det är väl säkert Monica och Bosse, kanske mormor och morfar? ingen aaawning :D

pappa om du läser detta haha så är det Cindy Lauper som gör låten ^^
helt okej kan jag tycka, men den Jessica skickade till mig var bättre... kommer dock inte ihåg vad hon hette.
ja iallafall lyssna och njut om ni orkar.. Hon från Glee gör den riktigt bra också så att ni vet!









Nå? vilken var bäst?

Nu måste jag kila mig mot våran WC ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den jag skicka är lätt bäst :D Och det är Sarina Paris ;)

2009-12-21 @ 01:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0