Just det :p

Idag har jag som sagt varit i stan med jessica(och zandra ett tag) och handlat julklappar till lite folk...
så nu är jag nästan klar :)

Köpte även ett sexigt rött nattlinne som jag ska ha när jag är sexigtomtemor på jobbet haha ^^
Kan man ha mindre fantasi? Ett porrigt luciatåg?
Och då kan jag säga er att det inte var min idé!!
Jag ville vara en svullen go och glad tomemor med stickadtröja,flätor och ett litet förkläde med mjöl på kinderna haha... men icke sa nicke :O
Men det kommer allt bli kul ska ni se...
Idioterna till mina kollegor ska ju sattsa storartat på att festa på söndag igen... och söndagen där efter :S
eftersom det är så kort tid kvar på järnvägen.. Alla lämnar ju mig här i sverige och åker utomland :P
Vet fortfarande inte om jag ska jobba nästa säsong, Ibbe har planerat att man ska ha baren som en station där vi kommer ha egen plånbok! (Vilken jag inte blev speciellt lockad av)
Jag som ni vet avskyyyyyr matematik haha!

Aja NU ska jag hitta på nått annat trams som sagt haha!

Puss igen

Kommentarer
Postat av: Tessan

nej, jag skall inte åka någonstans :)

2009-12-11 @ 15:47:20
URL: http://tessipess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0