Julpynt!

Lucia tåget gick väl inte direkt som förväntat, våran kära lucia kom inte pga sjukdom och sången var väl inte den bästa haha ^^
Men Ibbe blev allt överraskad ändå.. så för er som vill se får ni hoppas på att det kommer upp på www.Liseberg.se någon vacker dag ;)
Om inte tyrolen får för sig att slå oss och göra ett värre luciatå^^( Skulle inte förvåna mig )

Jessica jag har inte glömt av dig,har tänkt att ringa dig när jag har ätit middag... men det lär inte bli något Luciabad eftersom min kära fader och hans vänner roade sig så fruktansvärt mkt i fredags att den är superäcklig.. låt tydligen en liten snus och dingla i poolen!

Dukning nästa...
Puss 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det blev ett långt lucia bad ändå <3

2009-12-14 @ 01:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0