Julmys

Godmorgon mina kära vänner.

Idag vaknade jag pigg som en liten gris när Björn gick till jobbet, kul tänkte jag och satte på tvn.. somnade ju ganska fort igen haha om man säger så. Sen vaknade jag igen vid 10 tiden och undrade varför min syster inte hade kommit och hämtat sina stövlar :P
intressant?

Haha nu ligger jag här i sängen och ska snart försöka få fram lite energi till att gå upp och stryka julgardinerna som vi fått av mammsi!
sen måste jag även åka in till stan innan jag börjar jobba eftersom jag är så fruktansvärt korkad och inte tar med mig min mascara till björn när jag ska sova här i några nätter, och nej jag känner inte för att jobba osminkad! :D

kanske ska försöka "schjoppa" lite julklappar också?
någon som vill följa med mig?

men jaa, ha det så bra då :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0