Juldagen

Hej gott folk...
igår var det juldagen.. vilket innebär ett helvete för mig och min familj, hela släkten ifrån pappas sida bjuds in och äter en jävla massa mat tills vi spricker om man säger så...
Det var en sjukt lång dag för mig igår så det är därför jag inte riktigt skrivit lika mycket som jag kanske brukar.
Efter några timmar med släkten kom Jessica till mig och skulle för festa lite med mig innan vi drog in till stan.
Jag Josefine Jonsson gick ut på juldagen för första gången i mitt liv.. måste väl säga att det inte var något speciellt med de :S (allt folk drog ju ändå vid 3)
Jag blev ju så glad när jag såg att Karisma stängde kl 05.00.. me kl 04.00 var det bara jag,Jessica och Tessan kvar plus några fjantiga killar som dasade hejvillt!
Fullt att förstöra någons kväll så hastigt genom att bara stänga av musiken mitt i sådär..
Vi vaknade iallafall idag med en rejäl trötthet.. inget annat för min del.

Sen vid fyra på eftermiddagen åkte jag min syster och tessan hem till mamma och åt kalkon!!




M-m-mmm så smarrigt!

ja det är väl en snabb sammanfattning av mina två dagar tillbaka i tiden.

Sitter nu och spelar mitt nya supermario med systeryster.
Skit kul :D:D

Ha det så bra.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0