Jobbe...

Ja gott folk, nu börjas det...
Jag kommer från och med nu vara heeelt död och inte kunna träffa er på 4-5 dagar... tyvärr men det är bara att suga in ;)

Påtal om att suga in så har jag satt på Frank för första gången och han fungerade faktist riktigt bra... suger jätte bra och känner av vart han ska vara och inte vara...
oj hahah nu lät det ju lite fel kanske :D men Frank är en dammsugare för er som missat!! :P
höhöh.


såhär ser Frank nästan ut.. fast han är mer grön ^^
men erkänn coolt?
Han var nog och dammsög under sängen i över 25 min hahaha... men nu är det rent!
Good work Frank!! <3

Nää men vad säger ni då? ska man gå och skjuta sig själv kanske? för snart måste jag dra mig mot jobbet, och jag är såååå sugen på att jobbe!

Ha en bra dag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0