Jobb time

Hallo alla!
Nu sitter jag här vid frullebordet och har precis tryckt i mig tre brödskivor med julvört och varm choklad!
Ska alldeles strax ta tummen ur röven och gå ut med hundarna innan jag åker till jobbet... vet inte riktigt när jag slutar eftersom Björn har min plånbok och där i ligger min lilla lapp med lisebergs öppetider :D
Någon som vet nör Liseberg stänger idag?


Tänkte slänga upp några bilder men jag känner att jag inte orkar det haha ^^
det kommër när det kommer...


några bilder kan ni väl få ^^


Jag och Tessan utanför MBK...


Shopping högen efter en hel dag på MBK och nattmarknaden!


haha nej gud nu måste jag springa på toa och  borsta tänderna.. hundarna blir ju galna på mig :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0