Home sweet home!

Nu är jag heeeeeeemmmaaa!!

Jag får väl börja med att be om ursäkt för min dålig uppdatering ;) haha men jag har ju faktist varit på semester. Tessan skrev en gång som ni kanske märkt?
Vi satt faktist och skrev ett jätte långt inlägg till er BARA för att ni skulle få njuta lite av thailand också.. men när vi väl skrivit färdigt vårat inlägg visar det sig att internet tiden tagis slut utan att säga till :P
så då sket vi i er och gick ut och shoppade istället ;)

Vi har iallafall haft en underbar semester och för er som inte varit där... Det är värt allt, det är värt den långa flygresan, det är värt alla jävla myggor.. aa ni förstår haha
Vattnet är verkligen sååååå fint om man åker ut till alla öar och sånt..
Jag tänkte slänga upp några bilder sen om jag orkar ^^

Som ni kanske vet var vi ju nära på att inte få åka iväg till thailand eftersom piloterna strejkade, men Åke löste ju så att vi fick åka med thai istället, när vi väl kommer fram är ju strejken slut!! Jag blev så trött hahah..
men det jag ville berätta var ju då att nu när vi åkte hem har ju bagagefolket börjat strejka så våra väskor har vi inte fått.. och alla flyg från finland var inställda igårkväll.. men nu har man ju övernattat i finland också hahah dock inte så fräsch eftersom det ända vi hade var handbagaget...med lite julklappar hahah...
mumma ;)
Finnair suger!!

Nu ska jag lägga över mina bilder och sen gosa lite med mina hundar!
Ha det så bra:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0