Grattis Mammsi!

Tjena mitt bena!
Idag fick jag allt masa mig upp tidigt igen... inte får man någon som helst ro under julen! (inte om man är en Jonsson)
vi skulle hem till mamma på en snabb liten överasknings födelsedagsfika haha... hon blev allt glad hon.
Var väl där i tyå två timmar eller nått sen åkte vi till Rusta haha och nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet.
Pappa är med Annelie så vi sitter här i köket som två dumma fån! :P
tänkte bara uppdatera ett litet inlägg någorlunda tidigt på dagen.. blir ni chockade? :D
kl är ju bara 18.00 höhöhö.

Jaja som Zandra alltid säger, nu vet jag inte vad jag ska säga mer...
förutom... fy fan vad gott det är att vara ledig fram till APRIL :D:D:D:D:D:D

Ha de
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0