godnatt mina vänner

Hej :)
Nu ligger jag ny duschat i sängen hos Björn.. jag tvingade honom att bädda om sängen eftersom hans pojkvän Achmed har sovit här i typ två veckor skulle jag tänka mig. Elak som han är tvingade han mig att hoppa in i duschen eftersom jag tydligen LUKTAR SVETT när jag har jobbat?:O

Hur rå får man lov att vara mot sin flickvän? :D

Iallafall idag har jag som ni vet varit och jobbat igen efter semestern haha, började med att jag kom dit och fick se att jag hade 2-3:an... (inte kul)
två sekunder senare ser jag bunten med bokningarna.. och ojdå Josefine har visst en bokning på SJUGOSJU PERSONER!!!
Bra början...
 Roligast av allt var när jag läste vad dom bokat..
27 laxfilé
1 utan lök
1 utan svamp
1 mixad mat!

hahah mixad mat täntke jag? vem fan vill äta det?

Visade sig att 23 av dom var utvecklingstörda...
yes tänkte jag, för det finns verkligen inga människor som är så tacksamma och gulliga som dem :)
Höll ju på att bli ihjälkramad av två personer haha
å just det, mitt under rusningen tittar Tessan och Alex in... ( Frugan tröttnar då aldrig på mig ;) )
hann dock inte prata med dem speciellt mkt som dem kanske märkte ;)

Våra väskor kom idag också haha
nu måste jag sova..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0