God kväll folk

Nu har jag precis kommit hem om man säger så...
Har som ni vet jobbat hela kvällen och det var lika mycket folk som vanligt, Jag kan fortfarande inte bestämma mig ifall det är bra eller inte haha.
Självklart är det bra för Liseberg, men kanske inte för lilla mig :P

I allafall... vi fick som vanligt slänga ut de sista gästerna. Säg mig gott folk VARFÖR går man inte när man märker att restaurangen är tom och alla servitrier bara yr omkring? vi började till och med stola restaurangen men nej nej inte gick dom... Sen när vi väl var klara så gick Cato in och sa hej nu vill vi gå hem typ hahah :D
wierdo folk!

När jag väl slutade 22.30 satt Jessica inne i omklädningsrummet och väntade på mig den lille bajen, hon ville inte åka hem och då fick ju inte jag heller göra det haha, så nu har vi suttit på Stage och ätit nachos och druckigt cola typ haha, vandrade sedan ända till centralen (kaaaaallt) och då hoppade jag in i en äcklig taxi.

NU måste jag nanna kudden, finns ju tyvärr en dag imorgon också :P
jobb jobb jobb...

Sov så gott
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0